Vaikams skirtos prekės užima nemažą elektroninės komercijos dalį. Internetinėje prekyboje pagal pardavimų skaičių pirmauja aprangos ir avalynės kategorijos. Tad internetinės parduotuvės, prekiaujančios ne tik vaikiškais drabužiais ir batais, bet ir žaislais, edukacinėmis priemonėmis ar vaikų priežiūros reikmenimis sulaukia daugybės pirkėjų. Su kokiais iššūkiais susiduriama valdant šį verslą ir kaip juos spręsti? Paanalizuokime.
Užsakymų valdymas
Sėkmingai prekiaujančioje internetinėje parduotuvėje per dieną gali būti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų užsakymų. Savaime suprantama, kad ne tik būtina laikytis nustatytų pristatymo terminų, bet ir siekiant patenkinti klientus, visus šiuos užsakymus reikia įvykdyti laiku. Greitai apdoroti didelį užsakymų kiekį kartais tampa tikru iššūkiu. Tuomet geriausias pasirinkimas – pasinaudoti IT sprendimais, kurie automatiškai generuoja užsakymus tiekėjams, siunčia ataskaitas pirkėjams ir atlieka daugybę kitų veiksmų. Susipažinti su elektroninės komercijos IT sprendimais galite čia: https://www.terraproject.lt/.
Klientų užklausos
Kiekviena internetinė parduotuvė klientų patogumui turi užklausų siuntimo funkciją. Klystate, jei manote, kad ja pasinaudojama labai retai. Kartais per dieną internetinės parduotuvės sulaukia keliasdešimt užklausų, į kurias atsakymo klientai tikisi kuo greičiau. Daugumą klausimų sudaro su prekėmis susiję užklausimai. Tad norėdami išvengti papildomų darbų, skirkite pakankamai dėmesio prekių aprašymams. Pateikite kuo platesnį prekės aprašymą, nepamirškite techninių charakteristikų ir nuotraukų, kurios atvaizduotų prekę iš skirtingų pusių.
Dėmesys dydžiams
Jei jūsų parduotuvės pasiūloje yra vaikiškų drabužių ir avalynės, informacijai apie jų dydžius skirkite ypatingą dėmesį. Klientams bus daug patogiau rinktis tinkamas prekes, o jūs išvengsite prekių grąžinimų. Galite naudoti universalią dydžių lentelę arba nurodyti išmatavimus prie kiekvienos prekės. Juk vien standartiniais skaičių ar raidžių dydžiais ne visuomet galima pasikliauti.