Galima drąsiai teigti, kad prekyba internetu yra šių dienų epopėja. Elektroninė prekyba užima vis tvirtesnes pozicijas rinkoje. Šiandien daugelis didžiųjų fizinių parduotuvių dalį savo prekybos sėkmingai vykdo taip pat ir internetu. Naujausiais statistiniais duomenimis, per metus daugiau nei pusė pirkėjų apsiperka internetu. Dažniausiai perkami yra rūbai, avalynė ar sporto prekės.
Elektroninė prekyba iš tiesų labai praplečia vartotojų galimybes, nes apsipirkti galima neišeinant iš namų, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos. O pardavėjui leidžia sutaupyti parduotuvės, personalo išlaikymo ir sandėliavimo kaštus.
Šiuo metu itin populiari prekyba internetu vaikų rūbais, technika ir kitomis vaikiškomis prekėmis. Taip yra todėl, kad daugelio prekių vaikams nereikia matuoti, o rūbai nesunkiai pritaikomi pagal dydžių lenteles. Be to, perkant internetu, taip pat, kaip ir fizinėje parduotuvėje, visuomet galima grąžinti netikusias prekes, pagal galiojančius įstatymus.
Bene viena iš didžiausių bėdų, vykdant panašaus pobūdžio prekėmis prekybą – tai prekių sandėlio duomenų tvarkymas ir srautų valdymas. Tiek prekiaujant internetu, tiek fizinėje parduotuvėje neįmanoma išvengti sandėlio apskaitos. Tačiau prekiaujant internetu, papildomai dar prisideda ir prekių paskirstymo bei pristatymo galutiniam vartotojui valdymas. Esant itin dideliems prekių srautams, tai padaryti tampa tikru kasdieniu iššūkiu, reikalaujančiu daug laiko ir darbuotojų resursų.
Tam šiandien jau galima pasinaudoti sukurta logistikos sandėlių valdymo sistema – Third-party logistics, leidžiančia valdyti prekių srautų paskirstymą sandėlyje ir prekių likučius realiuoju laiku. Tai be abejonės gerokai efektyvina visą procesą ir fiksuoja kiekvieną atliktą sandėlio operaciją. Ši trečiųjų šalių logistika (3PL) suteikia galimybę apjungti ir kitų įmonių, kurios paslaugomis naudojamasi, procesus. Galimybė ne tik valdyti sandėlį, tačiau ir stebėti prekių judėjimą realiuoju laiku. Tai padeda išvengti duomenų netikslumų, sutaupo laiko dokumentų pildymui ir jų perdavimui.